Pages

MESSAGE

N'hésitez pas à me laisser un message pour me faire part de votre ressenti sur mon blog et les créations qui y apparaissent. Si vous le souhaitez, vous pouvez aussi me demander de réaliser des FAKES de vos clubs favoris, j'essaierai de les créer et les poster sur ces pages.

mardi 22 novembre 2011

I.F.K. GÖTEBORG

Club: Idrottsforeningen Kamraterna
Pays: Suède
Ligue Allsvensken
Stade: Ullevi Stadion
Equipementier: Adidas
Sponsor principal: Prioritet Finans

FANTAISY HOME KIT

FANTAISY AWAY KIT

2 commentaires:

  1. Muy buena quedo, los detalles interiores me parecierion muy apropiados, al template le faltan las medias y es excelente.
    Un abrazo viejo!

    RépondreSupprimer
  2. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. We are happy to offer you a 10% discount to our Online Store if you do so. Please email me back and I would be happy to give you our link.

    Thanks!

    Frank
    frank641w@gmail.com

    RépondreSupprimer